[ LUGOS ] Hrvaski protesti -DEJTE NEHAT ZE NO! oz. -LUGOS BLA!

Bostjan Tursic bostjan.tursic na kiss.uni-lj.si
Pon Mar 29 23:02:04 CEST 1999

On Mon, 29 Mar 1999, Ales Casar wrote:

>Bodisi se ne spomnis prav bodisi imas zelo zastarele podatke. Udarniske
>akcije so se dogajale vsaj se sredi 90-ih.

Zdi se mi, da je za take ne linux teme bolj primerna lista lugos-bla..
Prav tako se mi zdi da je bilo o povezovanju na arnes, in pppju tudi ze dovolj
povedanega... (saj ima siol tech suport, pa tam vprasajte)..

BoSTjan

ps ni treba odgovarjat

Dodatne informacije o seznamu Starilist