[ LUGOS ] libc6 in login (fwd)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Mar 7 20:50:03 CET 1999

> A moram upgraditi tudi kernel (imam 2.0.33)?
>
> No, pa se tole. Recimo za primer da se predam in zelim kar cel sistem
> upgradati na RH5.2. Se da to narediti nebolece (beri: brez ponovnega
> nastavljanja Sambe, IPfwd, ...) in enostavno (beri: brez backupov, ker
> nimam zadeve kam posneti)?

Rad bi ti rekel, da ja, vendar mislim, da cisto brez tezav ne bo slo.
Marsikaj se je spremenilo. Jaz bi skopiral konfiguracijske podatke na
particijo, recimo /home, (t.j. vse pomembne datoteke iz /etc itd.),
normalno instaliral sistem, rekel, da naj se particije, na kateri so
shranjeni podatki, ne dotika.

Potem bi pogledal default nastavitve novega sistem, prevedel kernel
2.2.X, ter pocasi zacel ozivljati to, kar si imel posebej nastavljeno.

Svetoval bi ti, da to pocnes, v kaksnem premoru, ko se ne ukvarjas s
projekti, seminarskimi nalogami, vajami ali s cim koli ze. Ne dajaj si
predse nalogo, da mora biti sistem operativen od jutri zvecer, ker si na
najboljsi poti, da se ti zmesa. Lahko, da ti uspe zrihtati vse skupaj v
dnevu ali dneh. Jaz sem premetal stvari iz RH 4.1 na RH 5.2 v kaksnem
tednu. Pa se kar nekaj kopiram. S tem, da imam masini paralelno
postavljeni.

ZA VSAK PRIMER, ce bo upgradal, si pomembne konfiguracijske datoteke
skopiraj na disketo. Da ne bos cisto brez, ce naredis kaksen banalen
kiks. Backup je *NUJNA STVAR*. Omisli si kaksnega, pa cetudi na diskete.
Ali pa si omisli se en dodaten disk. Relativno poceni so. Pa enkrat
bootas 4.1, enkrat pa 5.2, dokler ne upgradas povsem.

Mislim pa, da je edina prava pot v tvojem primeru upgrade. To pa zato,
da bos potrosil ure casa, preden bos ozivil vsako komponento sistema
posebej (pravis, da ti mreza zdaj ne dela)... Pa se vedno, ko bos imel
probleme, ne bos vedel ali je s programom kaj narobe ali pa s tem tvojim
kvazi upgradeom. Skratka... Upgradaj ob primernem trenutku.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676