[ LUGOS ] Problemi z UPSom...

Klemen Vodopivec klemen.vodopivec na s-gng.ng.edus.si
Ned Mar 21 11:17:15 CET 1999

On Fri, 19 Mar 1999, you wrote:
>Howdy !
>
>Ima mogoce kdo kaj dobrih izkusenj z Victron MATCH UPSom? Jaz se zezam z
>njim ze kaksen dan pa noce delat tako kot si jaz to predstavljam ;) Za ga
>nadzirat, uporabljam "genpower", naredil sem tudi poseben kabel za ga
>povezat s PCjem (po navodilih genpowerjeve dokmunetacije...kabel povezuje
>vse kljucne PINe tako na UPSu kot PCju) pa se vedno zeza. No, v bistvu
>zadeva dela, tj. se zave, da je prislo do izpada elektricne energije in da
>je UPS ze na psu z baterijo...to je pa tudi vse...rabil bi, da bi se UPS
> [...]

Yo...
jaz sem s tistim tvojim upsom (sklepam da delas za arctur) prisel tko dalec, da
se je vse zavedlo, da nima vec baterij in da ge shutdownalo. problemi so pa
bli, ker nisem mogu nastavit cajta,  kolko cajta naj pocaka, preden naj sklopi
elektriko! tko da sem ob ponovnem bootu vedno dobil probleme z nepravilno
umountanim diskom!
nasvet: poskusi kaj drugega kot genpower! ne spomnim se, kaj
sem jaz imel, nekaj s sunsita je blo! ce bi sel malo gledat kodo, bi mogoce celo
resil sistem, pa se mi ni dalo j...

	Klemen Vodopivec akka BatujC

Dodatne informacije o seznamu Starilist