[ LUGOS ] ISDN

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Mar 3 15:08:43 CET 1999

Zivjo

Marko Kozjak wrote:

> dobis
> >

> Delujejo sam niso glih super modemi... se bol SPLACA ASUS COM ISDN
> LINK 128K ADAPTER pa je... kr zelo dobor laufa + da se da doit vse
> podporo 100%.

Kako se pa pri delu pozna, da niso glih super modemi? A so pocasnejsi? Nezanesljivi?

Koliko pa stane ASUS COM ISDN LINK 128K ADAPTER.....

Kako se pa pri delu pozna, da zelo dobr laufa (ASUS...)? Zanima me razlika med "ne glih
super" in "zelo dobr".

hvala

lp

		Bostjan