[ LUGOS ] sendmail

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Tor Mar 23 18:49:56 CET 1999

Zivjo

Zadnje case se ukvarjam z nekim serverjem, ki bo med drugim tudi shranjeval posto. Na
masini laufa sendmail. V inetd.conf sem odkomentiral vrstico za smtp, ki pozene sendmail
-v. Na isti masini laufa tudi "lokalen" DNS (vendar nisem cisto preprican, ce je prav
skonfiguriran). Z masine lahko maile posiljam kamorkoli, na masino pa ne. S tem da lahko
testiram samo s sosednje masine, ker tam lahko spreminjam DNS server. Ko poiscem
www.domena.si mi ga najde, ko pa posljem mail na mail.domena.si pa rece root...Recipient
names must be specified. Ali je kaj narobe z DNS-om, ali je treba sendmailu pri zagonu dat
kaksno opcijo, ki je sedaj nima, ali kaj? file /etc/aliases je zaenkrat se prazen.

Ali pozna mogoce kdo kaksen dober howto ali pa tutorial o DNS-u? Ali pa mogoce knjigo?
Prebral sem howto s sunsite-a, potem se eno starejso verzijo, pa se enega z interneta,
ampak pri vseh ti v glavnem pove, kaj je treba dati v kaksen file, ne pa tudi zakaj. Nekaj
ze pise, pa tudi precej stvari mi je ze jasno, ampak jaz bi rad TOCNO vedel kaj je treba
kam dat, kaj v kaksnem primeru dela... kdaj ne...kako....

hvala

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist