[ LUGOS ] DEBIAN 2.1 - mali oglas - OFFTOPIC - ZAKLJUCIMO DEBATO:)

Jaka Mele jack na lugos.si
Sre Mar 10 09:42:26 CET 1999

> E-mail je po nesreci prisel na lugos-list. Namenjen je bil Jacku osebno.
> lp, Matjaž

OK... Pomirimo se :)
Jaz sem svoje povedal, Matjaz mi je hotel privat sporociti svoje mnenje,
pa je po nesreci poslal na listo - se zgodi... Ce se jaz zaradi tega ne
sekiram bi prosil da se tudi ostali ne :) Sicer pa hvala vsem
zagovornikom...

Cena 2500 sit je morda res visoka kar se tice cene dveh praznih cedejev,
ampak stvar na katero morda ne pomisli vsak pa je cas, ki ga porabim da to
prenesem k sebi in da potem pecem vse te cdje...

Skratka - zakljucimo to debato... in brez vroce krvi..

						lp, Jaka

Dodatne informacije o seznamu Starilist