[ LUGOS ] ipfwadm - zapiranje porta

BlaY0 blayo na thz.net
Tor Mar 23 18:17:09 CET 1999

Yo!

On Tue, 23 Mar 1999, Simon 'Zekar wrote:

> Zanima me, kako bi z ipfwadm (kernel 2.0.36) postavil taksen "rule", ki bi
> maskiral vse razen dolocenega porta. Masquarading ze tece, ampak rad bi
> zaprl samo dolocene porte. Prosil bil za konkretni primer.

Ja ce je meni to kaj jasno potem imas pri ipfwadm defaul policy ki je
lahko accept, reject ali pa deny. In sedaj ce je default policy deny ali
reject potem odpiras dolocene route, ce pa je policy accept pa jih
zapiras oziroma probas z input output rule-om. Ne vem, tako si jaz to
predstavljam. Cisto konkretno pa ti nebi mogel povedati...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist