[ LUGOS ] ISDN

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Sre Mar 3 22:56:02 CET 1999

>Jaz tudi. :) Vseeno sem uspel "ukrasti" en ISDN prikljucek. Kriva je
>Delo-va stavba, ki ima 10% vseh ISDN prikljuckov v SLO!!!
>
>Sedaj telekomovci prekopavajo lokalne ceste in jarke, tako da so ze
>novembra obljubljali nove linije januarja/februarja. Izgleda, sa bodo
>dosegljivi komaj nekje maja/junija.

Zivjo!

Meni so nacionalni saboterji telekomunikacij pisali, da bo v drugi polovici
leta 1999. Baje.
Pa dvomim, ker imam ze 4 taka pisma, samo datum pisanja je razlicen - poleg
pripombe, kdaj nameravajo razsiriti omrezje. :-((

Spletni pozdrav!

		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist