[ LUGOS ] DEBIAN 2.1 - mali oglas

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sre Mar 10 09:14:40 CET 1999

On Wed, 10 Mar 1999, Matjaz Perme wrote:

> Uf, clovek se svojega mnenja ne sme povedat. Sem mislil, da so
> tisti casi ze minili.

lahko, kot tudi vsi ostali. mene je zadeva zivo spomnila na upokojence, ki
se ob sestih zjutraj drenjajo pred banko, ali pa na stvari, ki sem jih
cutil kdaj tudi sam pri z lugosom nepovezanijavni zadevi, ki jo
organiziram - ljudem nekaj ponudis in potem te prepricujejo, da to se pa
ja da se drugace in vec, pri cemer sami s prstom ne mignejo.

mislil sem biti tiho, ker je cela stvar dokaj off-topic, ampak zdajle
razmisljam, da po svoje niti ni. spostovanje volonterskega dela ali
tistega, ki se opravlja za minimalni denar, naj bi po moje nekako bilo
vgrajeno v kontekst linuxa oz. oss splosno; pikolovstvo, da je mogoce
nekaj opraviti za par sto tolarjev manj, pa je pri tem za moj okus ne samo
skrajno bedasto, ampak tudi kontraproduktivno, ker vecje stevilo takih
primerov pripelje izvajalca do tega, da rece - no, pa naredite sami, ce
ste tako pametni.

Dodatne informacije o seznamu Starilist