[ LUGOS ] Racunanje tel. stroskov

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sre Mar 17 17:16:19 CET 1999

Marko Cuk wrote:

> Pa dejmo raje tako:
>
> Da se to profesionalno narediti z vklopom 16kHz tona v telekomu. Tega centrala
> poslje ob vsakem impulzu. Potem gres pa v IC al pa pac eno stacuno in kupis od
> Mitela sprejemnik za 16kHz tone in si naredis kontrolo preko parallel porta.
Hi!

zakaj mam tak obcutek, da Telekom tega ZIHER ne posilja iz centrale po
default? Mislim, da sem enkrat to ze spraseval pa hocejo neki 1000SIT na
mesec za to sranje...

Moja resitev: Dobi si program x-isp (dialer za X-e), ki ima vgrajeno
obracunavanje stroskov za Slovenijo (vkljucno z prazniki...).

Lp, Alen
--
* E-Mail: Alen Salamun <snowman na hal9000.medinet.si> *

Dodatne informacije o seznamu Starilist