[ LUGOS ] PFB

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pon Mar 1 16:03:05 CET 1999

On Fri, 26 Feb 1999, Iztok Polanic wrote:

> Imam nekaj *.pfb fontov. Poizkusal sem jih dodati po naslednjem postopku:
> 1. Vse sem skopiral v TypeI directory
> 2. in pognal mkfontdir
> vendr ni slo. Gotovo mora biti preprosta resitev za ta problem, kajne?

Seveda. ©e več, prišepne ti jo kar ,,man mkfontdir``:

SCALABLE FONTS
       Because scalable font files do not usually include  the  X
       font  name, the file "fonts.scale" can be used to name the
       scalable fonts in the directory.  The fonts listed  in  it
       are  copied  to fonts.dir by mkfontdir.  "fonts.scale" has
       the same format as the "fonts.dir" file.

Torej: kakorkoli pač spesniš datoteko fonts.scale, ki je takšna, kot sta
ti povedala Borut in priročnik. Potem poženeš ,,mkfontdir``, ki za
vektorske pisave ne napravi drugega kot ,,cp fonts.scale fonts.dir". In to
je to.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist