[ LUGOS ] DEBIAN 2.1 - mali oglas

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Mar 10 08:46:50 CET 1999

A dej nehi no pizda no !!!!!!!!!!!!!!!!

A bos ti pekel CDje al kaj ? A se bo tvoj pekac uporabljal ?

Kako moras sploh kaj tako bedastega napisati ??

A zdej bos pa za 200 tolarjev pisal maile ? Koliko pa traja, da CDji
pridejo iz tvojega naslova ?? Kolikor mi je znano, ti jih Jaka poslje
skoraj takoj !
Tudi ce bi bili 5000 tolarjev in bi jih hotel imeti, bi jih brez
razmisleka placal, Jako pa povabil na pivo, ker je faca, da se sploh kaj
takega gre.

Ej, takim kot si ti bi pa prepovedal pisati maile, ker zasedajo
internetne kapacitete !

Marko Cuk

p.s. Ne zelim nobenega replya na to temo nazaj ! Raje me izkljucite iz
liste, ker takih debilnosti ne bom vec gledal !

Dodatne informacije o seznamu Starilist