[ LUGOS ] BitchX in praskanje po portih (beri: RTFM!)

Bostjan Tursic bostjan.tursic na kiss.uni-lj.si
Tor Mar 23 14:42:56 CET 1999

On Tue, 23 Mar 1999, Borut Mrak wrote:

> [...]
>
>  subject: BitchX 75p2-10
> added by: sOurce cOde on Mar 21st 1999, 06:14
>  license: GPL
> category: Console/IRC
>
> homepage: http://www.bitchx.org
> download: ftp://ftp.bitchx.com/pub/BitchX/

>BitchX is the premiere IRC (Internet Relay Chat) client. It is a
>modified clone of the popular ircII client, and is available for almost
>all UNIX OS's as well as Win95/NT and OS/2.
>changes:
>Bugfixes, plus addition of a monitoring counter that reports usage
>          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Kot prvo nism glih jokal, ampak dobro pustimo to..
Govoril sem o BitchX-75p3-1   in v nobenem help filu v rpm paketu ne najdem nic
na temo logiranja prek WWW.
Nikjer tud ne najdem nic o tem kako bi to izklopu.. Ce sem spraseval, me je
najbrz zanimalo kako to preprecit oz. izklopit, kar mi se vedno ni uspelo..
Bom instaliru drugo verzijo.. sej je vseen..

>No, tu imate odgovor. A ne bi bilo dobro prebrat kaksnega README-ja?
>To, da clovek uporablja rpm se ni dovolj dober izgovor za ne-branje
>dokumentacije.

Kerga odgovora na vprasanja na listi pa ni na kaksnem FAQ ali MAN pagu?? Samo
vcasih clovek ne najde, ali nima FAQ pri roki.. A ni hitreje da ti pomaga kdo ki
ima podobne probleme ? najlazje je rect RTFM, to ni nobena pomoc!

lp,
Bostjan

ps. Ce ma se kdo kej za pripomnit ---> lugos-bla!!

Dodatne informacije o seznamu Starilist