[ LUGOS ] libc6 in login (fwd)

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Ned Mar 7 17:19:10 CET 1999

Zdravo!

Zelim vas obvestiti, da sem problem resil. Ne vem kdaj in ob katerem ukazu
se je zbrisal del knjiznic od pam-a.
Da je problem tu, sem ugotovil tako da sem v single nacinu napisal su
user. Ta ukaz mi je izpisal mnogo tezav pam-a (ni nasel knjiznic).
Ko sem naredil rpm -U --force pam-xyz je vse zacelo lepo delovati.
Force je bil potreben, ker je bil rpm preprican, da je pam te verzije ze
instaliran.

Juhu!

No, skoraj Juhu! :-) Sedaj ne dela mreza. Kam so se preselile zadeve iz
paketa NetKit (telnet, ftp, ...)?
Ping sem nasel v netkit-base. Kje najdem zapise o teh spremembah?
Ping mi javi ping: unknown protocol icmp. Od kod izvira to?

A moram upgraditi tudi kernel (imam 2.0.33)?

No, pa se tole. Recimo za primer da se predam in zelim kar cel sistem
upgradati na RH5.2. Se da to narediti nebolece (beri: brez ponovnega
nastavljanja Sambe, IPfwd, ...) in enostavno (beri: brez backupov, ker
nimam zadeve kam posneti)?

LP,
	Bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist