[ LUGOS ] Proxy in povezovanje na zahtevo

Goran goranb na cyberdude.com
Ned Mar 7 15:18:01 CET 1999

>Na firmi imamo na NT strežniku postavljen proxy, ki se ob zahtevi poveže
>z našim ISP in potem streže naše računalnike (www in e-mail) - torej na
©koda strojne opreme za NT-je, medtem, ko enako lahko dosežeš tudi z
Win95...

opisano povezovanje na Internet. Kako naj se ga lotim ? Kateri server
>(proxy) je potrebno uporabiti in kako naj skonfiguriram to povezovanje
>na zahtevo? V kratkem naj bi prešli iz navadnih analognih na ISDN
>telefone. Ali bo to problem ?

Kako klicati na zahtevo, je bilo že povedano (diald - dial on demand), kar
se tiče proxy strežnika... Priporočam ti Apache, ki ima proxy funkcionalnost
vgrajeno, ne vem pa, kako bi bilo s pošto...

Sicer pa lahko skonfiguriraš linux tako, da bo celotna mreža dostopala do
interneta, kot bi imela neposreden dostop (z enim samim IP-naslovom). Išči
informacije o IP-Masquerading.

To maskiranje ti omogoča, da celotna mreža dostopa do interneta preko enega
samega naslova.

Lep pozdrav : Goran

P.S.: To je sicer označeno kot experimentalno, vendar pri meni deluje...

Dodatne informacije o seznamu Starilist