[ LUGOS ] Dial-up problem

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Ned Mar 7 14:01:23 CET 1999

Ave,

te vrstice v filetu sploh ni (vse, kar je, je nakaj uvodnih
zakomentiranih vrstic, ki so tam po defaultu).
Sploh mi ni cisto jasno, zakaj bi moral v /etc/ppp kaj spreminjat,
ker, kot receno, sem podal vse podatke, ki jih rabim za povezavo.
Kppp javi: "pppd daemon died prematurely". Xisp pa sploh nic ne
rece, samo modem se odklopi, in xisp to registrira sele kaksno
sekundo ali dve zatem (gumb 'connect' se se ne odziva, 'disconnect'
pa se deluje).
Kaj moram narediti?

Hvala, Jernej

Tadej Slemc wrote:

> Hail
>
> pri uporabi KPPP: poizkusi iz /etc/ppp/options zakomentirat (ali pa zbrisat)
> vrstico, kjer pise LOCK ... stvar  naj bi potem delovala
>
> lp
>
> Tadej aka Router

Dodatne informacije o seznamu Starilist