[ LUGOS ] get-mail intervali

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pon Mar 29 19:52:43 CEST 1999

Zivjo

Anze Vidmar wrote:

> hola!
>
> Se vedno mi ni ratalo odkrit, kdo posilja ukaze kdaj in kdaj naj se posta
> pobira s serverja. Na serverju laufa sendmail. Cron sem ze preveril, pa nima
> nic zraven. Kako bi lahko izsledil, kje je zapisano kdaj in kdaj ozr. na
> koliko casa, naj se maili pobirajo iz serverja ???
>
> Anze

Poglej, ce dela to mogoce kaksna skripta, ki pol dneva spi, potem restarta sendmail, potem
spet zaspi..idt.. Ali pa ce kaksna skripta prebere uro in potem glede na to restarta
sendmail. Ali pa kaj takega, saj ni treba, da v cronu tocno sendmail pise. Lahko cron
poganja samo skripto.
Jaz bi na tvojem mestu pregledal vse skripte, ki jih poganja cron (ce recimo skripta
poganja skripto) in s 'ps' pogledal, ce kaksna non-stop laufa in pogledal se tisto...

Ceprav ne vem, kdo bi sel to na tak nacin pocet pocet, ce cron zmore vse to in se vec.

Mogoce je pa se najbolje, ce vprasas administratorja.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist