[ LUGOS ] Sinhroni modemi + router

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Mar 19 23:40:42 CET 1999

On Thu, 19 Mar 1998, [iso-8859-2] Andrej Mirtič wrote:

> ima kdo idejo ali je mogoce usposobiti linux na za povezavo preko najetega
> linka, da deluje kot router, na telekomovo fleksibilno omrezje. Modem je  v
> tem primeru sinhroni - se mi zdi. Ali je com na masini omejitev kar se tice
> sinhronega pretoka podatkov.

 Hm, ne bom trdil ampak zdi se mi, da je... :)

Rabis neko router kartico z V.35 vmesnikom recimo....

David!
MICROSOFT  -- Most Intelligent Customers Realize Our Software Only Fools
Teenagers

Dodatne informacije o seznamu Starilist