[ LUGOS ] Velikosti fontov

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Ned Mar 7 11:19:53 CET 1999

	Hojla!

Velikosti fontov Latin1 in Latin2 so razlicne, tako da so latin2 vedno za
par pik vecje. To velja naprimer za Helvetica in Courier fonte, Fixed so
OK.

Nejprej sme mislil, da je tezava pri meni, ker sem imel instalirane bdf
latin2 fonte in font.* datoteke generirane z type1inst ampak sme vceraj
instaliral najprej pcf.Z fonte z Bizneta, pa je bilo enako. Potem sem
instaliral se Latin2 fonte, ki pridejo poleg RH5.2 pa spet isto, saj so
tudi ti fonti z Bizneta...

Zdaj sem povsem v slepi ulici... Pomagajte... :)

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist