[ LUGOS ] [Fwd: Problemi s qmail-om]

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Tor Mar 9 17:01:09 CET 1999

Date: Tue, 9 Mar 1999 12:52:06 +0100 (MET)
From: Borut Mrak <borut.mrak1 na guest.arnes.si>
To: lugos na lugos.si
Subject: Problemi s qmail-om

Zivjo.

Zaradi zadeve v subjectu ne morem postat na listo, zato prosim nekoga da
to poslje tja.

Stvar je taka:

qmail sem instaliral iz src.deb paketa, ker je lepo nastiman, da dostavlja
posto v /var/spool/mail, kar je fajn zaradi vseh programov, ki po defaultu
gledajo tja.

Problem pa je v tem, da se poste ne da posiljat cez smtp, t.j. telnet na
port 25. Ce uporabim qmail-inject, mi jo lepo dostavi, ce pa se priklopim
na port 25, posto sicer sprejme, vendar jo da neznano kam. Ni je v
/var/spool/qmail, niti v /var/spool/mail. Edina stvar, ki sem jo nastavil,
je control/me, kamor sem vpisal bachus.localnet. Ucspi-tcp ima v
/etc/tcp.smtp tole vrstico:

127.0.0.1:allow,RELAYCLIENT=""

Any ideas?

lp,