[ LUGOS ] Hrvaski protesti

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pon Mar 29 15:54:44 CEST 1999

> Glede na to, da so telefonski racuni dragi, se mi zdi, da bi
> se izgradnja takega omrazja celo splacala.
Zal bi bilo tako omrezje na zalost protizakonito. Po zakonu o telekomunikacijah
ima samo telekom pravico postavljati javna telekomunikacijska omrezja, sploh
ce ta omrezja potekajo po javnih zemljiscih.

(Po svojem zemljiscu lahko postavis kakrsno mrezo hoces, cez cesto k sosedu
je pa ne smes. Na zalost...)

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist