[ LUGOS ] 10/100 Mb/s Ethernet kartica

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Mar 9 12:01:49 CET 1999

Howdy!

On Tue, 9 Mar 1999, Ales Casar wrote:

> Vsake toliko casa se na tej listi pojavi debata katere 10/100 Mb/s
> Ethernet kartice se pod Linuxom dobro obnesejo. Po vsem povedanem se kot
> kaze najbolje obnesejo kartice z Digitalovimi cipi 21x4y. Sedaj pa nekaj
> vprasanj:
>  - Teh cipov je vec vrst (x=[01], y=[0123]). Kartico s katerim je najbolj
>    optimalno nabaviti?

Odkar je Intel kupil Digitalove fabrike, se menda izdeluje le se en tip
Tulip cipov, konkretno so to 21143-T?.

Sicer pa se locijo po tem, ali so combo TP/BNC (2104x) ali le TP (2114x).
Za tisto cifro na koncu nisem cisto preprican, lahko pa da oznacujejo
'minor' verzije cipov.
Jaz uporabljam (v alphah) 21140 in 21143 ter 21040 (v Intelu) in nimam
problemov.

>  - Lahko kdo predlaga nekaj konkretnih kartic (firma, model) s temi cipi,
>    ki jih je mozno dobiti v Sloveniji in ima z njimi pozitivne izkusnje?

Jaz uporabljam TrendNET kartice. TP only model je TE100 PCI, TP/BNC pa
imam doma, lahko pogledam model, ce zelis. Dobil sem jih pri Bit d.o.o.,
Mala ulica 8.

Uporabljam tudi Digitalovo kartico DE-500 BA, ki ima 21143 cip. Sedaj sem
jo dal v drug racunalnik, ker tam poganjam DU, ta pa ni deloval s
TrendNETovo.

>  - Kateri driver je boljse uporabiti: de4x5 ali tulip?

Jaz uporabljam Tulip.

Se opozorilo: pojavilo se je nekaj proizvajalcev, ki izdelujejo tulip-like
cipe (recimo LiteOn, Macronix in ASIX). Mislim, da ti cipi niso podprti v
driverju de4x5, v tulip-u pa so. Dodatna tezava je v tem, da je precej
proizvajalcev kartic preslo s tulipov na sodobnike ne da bi spremenili
oznako kartice. Zato je treba biti pozoren na cip, ki je na kartici. So pa
tezave pri doseganju 'spodobnih' hitrosti z work-like cipi, tako da je
'best buy' kartica z pravim Digital/Intel tulip cipom.

Peace!
  Mkx