[ LUGOS ] win

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Mar 3 15:38:47 CET 1999

On Wed, 3 Mar 1999, Boris Benko wrote:

> Sem iz majhne zlobe tole forwardal kolegu, ki rad gleda skozi Okna.
> Je rekel, kaj ga briga za ta bag. Itak mora vindovse resetirati dvakrat
> na teden.
> Tako da... Za windowse tole res ni bug.

 Racunalnistvo je taka zadeva pri kateri se da marsikaj potrpet in stisnit
zobe... Clovek se vsega navadi... God help us, ce bi MS izdeloval dvigala
al pa avtomobile... Ma karkoli drugega, po mojem bi bli se njihovi
nagrobni kamni nevarni...

 Ja, sovrazim MS in Billa in se mi zelodec obraca ob teh zadevah... Pa
kaj? ;>

 IBM goes Linux! YES! ;> Fear of the penguin and hail to the great bringer
of penguins!!! *cackle*

David!
CD-ROM  -- Consumer Device, Rendered Obsolete Monthly

Dodatne informacije o seznamu Starilist