[ LUGOS ] ppp

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Ned Mar 28 18:50:23 CEST 1999

> Potem samo dodas forwarding rules z ipchains ali ipfwadm in mora delat.
> Vsaj meni je.

> Ja linux<->linux se blazno lepo dogovorita za bsd compression :)
>
> Glede na to da modemi podpirajo kompresijo ze s hardverom, je
> prakticna uporabnost hmm... Vprasljiva. Deluje pa. Kaksna kompresija
> je pa pod windows pa pojma nimam...
>
>                                         Jure

Ves kaj, cudno pocasi mi dela vse skupaj...
Koliko si si pa ti nastavil mtu oz mru ? Kje je fora ? V ifconfig vidis le mtu.
Jest sem mel najprej na 1500, kar je noro prevec za ppp modem. Potem sem dal na 256. Pol
sem pa se povisal na ene 500-600. Pa je nekje isto. Ni neke blazne razlike.

Potem sem sel pa gledat options file in vidim, da je polno enih kompresij notri...
Kaj je to zdej za en vrag...

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist