[ LUGOS ] 386 w/ linux???

BlaY0 blayo na thz.net
Tor Mar 23 00:36:53 CET 1999

Yo!

On Mon, 22 Mar 1999, rok wrote:

> treba instalorat prek ftpja... mislim da problem dela scsi.. anyway ce
> loadam HAL91 + svncviewer mi napise:

> RAMDISK: Compressed image found at block 0
> (zmrzne...)
>
> ce pa loadam recimo mini linux mi pa napise:

> VFS: Cannot open root device 03:01
> Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 03:01
> (freez...)
>
> oz. ce dam: loadlin 3mide.030 root=/dev/sda1 rw

> VFS: Cannot open root device 08:01
> Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 08:01
> (sub-zero...)

Hmm... ja kernel pac ne najde SCSI naprav ocitno. Svetujem ti da si
poberes LOAF distribucijo. Za test seveda. Lahko si poberes posebaj kernel
image in image sistema in to zapeces na eno disketo ali na dve (dd, rdev),
Lahko pa sam prevedes kernel za svoje potrebe in uporabis samo sistemski
image od LOAF distribucije...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist