[ LUGOS ] Re: (null)

Alex Mihicinac Alex.Mihicinac na uni-lj.si
Sre Mar 3 15:01:46 CET 1999

On Wed, 3 Mar 1999, Stojan Rancic wrote:

> Problem je v glavnem v tem, da ne ves, ali so med/pred naslovi space-i
> ali je lahko karkoli.. kaksne vrste tekst imas ?

To je tekst dokumenta v katerem so URLji omenjeni kot refenence, npr.
"bla bla bla www.yahoo.com bla bla bla"
Sicer mi je do resitve ze prijazno pomagal priti Matija.Grabnar na arnes.si,
ki je zadevo izpeljlaj s perlom.

perl -ane ' print "$1\n" if m!(http://\S*)!'

lp,

alex