[ LUGOS ] Kar nekaj vprasanj

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Sre Mar 3 14:54:47 CET 1999

* Printer
---------------------

Od nadgraditve jedra na 2.2 ne morem vec uporabljati printerja. Problem
lezi v :

Feb 28 20:10:44 FreeFall modprobe: can't locate module parport_lowlevel
Feb 28 20:10:44 FreeFall modprobe: can't locate module parport_lowlevel
Feb 28 20:10:44 FreeFall kernel: lp: driver loaded but no devices found

Modula parport_lowlevel ne najdem. Mozna resitev problema je gotovo ta
da prevedem vse potrebno v jedro, ampak mene zanima resitev z moduli.
Resitev ?

*Kernel 2.2.2
------------------------

Downloadal patch-2.2.2, vendar mi noce prevesti jedra. Uprabljam Red Hat
5.2 (ce ima ta informacija kaksno vrednost). Napaka :

gcc -D__KERNEL__ -I/usr/src/linux/include -Wall -Wstrict-prototypes -O2
-fomit-f
rame-pointer -pipe -fno-strength-reduce -m486 -malign-loops=2
-malign-jumps=2 -m
align-functions=2 -DCPU=586   -c -o loopback.o loopback.c
/usr/src/linux/include/net/sock.h: In function `sk_filter':
In file included from loopback.c:51:
/usr/src/linux/include/net/sock.h:796: dereferencing pointer to
incomplete type
/usr/src/linux/include/net/sock.h:796: dereferencing pointer to
incomplete type
/usr/src/linux/include/net/sock.h:796: warning: passing arg 1 of
`sk_run_filter'
 from incompatible pointer type
/usr/src/linux/include/net/sock.h:796: too few arguments to function
`sk_run_fil
ter'
/usr/src/linux/include/net/sock.h: In function `sk_filter_release':
/usr/src/linux/include/net/sock.h:807: warning: implicit declaration of
function
 `sk_filter_len'
/usr/src/linux/include/net/sock.h:811: dereferencing pointer to
incomplete type
/usr/src/linux/include/net/sock.h: In function `sk_filter_charge':
/usr/src/linux/include/net/sock.h:817: dereferencing pointer to
incomplete type
make[3]: *** [loopback.o] Error 1
make[3]: Leaving directory `/usr/src/linux/drivers/net'
make[2]: *** [first_rule] Error 2
make[2]: Leaving directory `/usr/src/linux/drivers/net'
make[1]: *** [_subdir_net] Error 2
make[1]: Leaving directory `/usr/src/linux/drivers'
make: *** [_dir_drivers] Error 2

Je morda se kdo dobil tako napako ? Je kdo uspesno prevedel 2.2.2 na
RedHat-u 5.2 ? Mozne resitve ?

* Monitor

Imam Philips Brillinace 105. Ce imam graficno okolje in monitro ugasnem
in nato spet prizgem dobim le crn zaslon. Dostop do graficnega okolja
pridobim spet z tipkami Ctrl-Alt-F2 (skok v tekstovni nacin) in nato
Alt-F7(skok v graficni nacin). Se to dogaja vsem ali samo meni. Kje
lezijo problemi (software ali hardware) ? Enako se mi dogaja tudi z
DPMS.

* Mgetty

Usposobil sem telefonsko tajnico (vgetty) sedaj pa me zanima ce to kdo
uporoablja in ima tudi kaksen programcek, ki se mu zazene ob prejetju
sporocila.  V voice.conf je polje :

#
# Program called when a voice message has been received.
# The argument is the filename of the recorded message.
# The default value is "".
#

message_program

Dodal sem svojo shell skriptico, vendar se ne zgodi nic.
Mogoce ima kdo kaksne napotke glede snemanja greeting sporocila. Jaz sem
ga posnel tako da sem poklical lasten telefon in posnel sporocilo in ga
nato postavil na mesto kjer mora biti. Z raznimi converterji nisem imel
upeha. Iz rmd v wav gre lepo. Obratno mi ne uspeva.
Mogoce bi Rok objavil svojo skripto za voice sporocila.

* Eno hardwersko vprasanje

Kako vpliva na procesor stalna 100 % obremenitev. Tu me zanima predvsem
njegova zivljenska doba.

Lep pozdrav,

         Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist