[ LUGOS ] libc in login

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Mar 6 20:42:58 CET 1999

Bostjan Vlaovic wrote:

> Zdravo!
>
> Svoj RH4.1 sistem sem "osvezil" z libc knjiznico.
> Sledil sem navodilom v HOWTO + prebral se kup zadev, ki sem jih nasel na
> netu. Zavedal sem se da segam v nevarno podrocje zato sem vse delal lepo
> pocasi. Vse mi je uspelo instalirati z rpm paketi (s tem da sem par
> programov moral upgradati zaradi konfliktov pri instalaciji. Bilo je kar
> precej dela. No, ko sem mislil da mi se je uspelo prebiti do konca sem
> hotel se stestirati zadevo tako kot pise v HOWTO-ju: prevesti Hello world.

Sicer to ni neposredni odgovor na tvoje vprasanje, vendar...

Resno razmisli, da upgradas RH na kaj novejsega. Da stvari resis, lahko
na LILO promptu napises: "linux single", gres v single user mode in od
tam na varno skopiras podatke, ki jih rabis na disketo ali na eno
particijo. Mimogrede se lahko pogledas, kaj pise v logih, morda login ni
nasel kaksne knjiznice ali pa je naredil core dump. Kolikor vem, se je
iz verzije 4.1 na kaj novejsega marsikaj spremenilo, med drugim tudi
sistem avtorizacije.

Upgradaj skratka, to je skoraj najboljsa resitev.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676