[ LUGOS ] Hrvaski protesti

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Pon Mar 29 09:57:16 CEST 1999

Langusa poznam in bi nacrte za postajo lahko dobil.
Problemi pri tem so sledeci:
1. Hardware je dokaj drag (okoli 1K DEM samo deli, sestavljanje je
   domace)
2. Za uporabo je nujen radioamaterki izpit, mozno celo, da bo moral
   celo najeti frekvenco.

Kar se tice OS, na katerem zadeva deluje, pa ni prevec vazen.
On jo je zasnoval na Windows, ker imajo NT 5.0b podporo za ATM
ze vgrajeno. Prilagoditev za Linux ne bi bila problem.

Se en predlog: glede na to, da je toliko predlogov za wireless
komunikacijo - a je tukaj kdo iz Kranja, ki bi lahko 1 skupinico
ljudi zastonj pripravil za radioamaterski izpit ?
Ce takega cloveka ni - bi ogoce lahko dobili skupinski popust za tecaj ?

Ali pa ce bi tisti Lugosovci, ki so radioamaterji, malcek popredavali.

Komentarji ?

Dodatne informacije o seznamu Starilist