[ LUGOS ] mreza

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Mar 24 22:02:00 CET 1999

On Wed, 24 Mar 1999, Anze Vidmar wrote:

> hola!
>
> Imam mrezo s 5 skatlami na katerih so win*, server je NT. V mrezo bi rad
> vkljucil se eno masino z linuxom. Ozr., to sem ze naredil. Sedaj me zanima s
> pomocjo katerega programovja bi lahko dostopal do podatkov, do katerih lahko
> dostopa vsak, ki se prijavi v mrezo kot ta in ta user (z win* masine).
>
> Kaj naj iscem? NFS, NIS... ?

Ce prav razumem, rabis smbfs, torej podporo v jedru ter program smbmount.
Po vsej verjetnosti imas smbmount ze instaliran, jedro bos pa ze
spravil v red.

Alternativa temu je smbclient, ki sicer spada k sambi, a je bolj neroden
za uporabo.

LP!

   Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si