[ LUGOS ] problemi pri zagonu

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Mar 3 12:01:23 CET 1999

> On Wed, 3 Mar 1999, Joze Sveticic wrote:
> To da se ti sendmail nalaga kr dolgo(kako minuto) je normalno.
Je, ce imas slabo nastavljenega.

> Meni se je
> tudi lep cas nalagal tako dolgo, sedaj pa se mi nalozi takoj.Nevem sicer
> zakaj, ampak naloada se hitro >:).
Fora je v tem, da skusa sendmail ugotoviti svoj hostname. Zato naredi DNS
lookup.
Ker pa tvoja masina ni povezana na mrezo, traja nekaj casa, preden DNS vrne
timeout.

Ce sendmail ve svoj hostname, potem DNS lookupa ne dela in mu ni treba cakati.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important 4*786

Dodatne informacije o seznamu Starilist