[ LUGOS ] pocasen ethernet

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Mar 24 21:45:08 CET 1999

Simon Ravnic wrote:

> Zdravo!
>
> Dva PCja imam povezana v ethernet mrezo. Na enem racunalniko so Win98, na
> enem pa linux.
> Ce kopiram kaj iz win na linux pc je prenos 500k/sec, kar se mi zdi
> normalno. Ce pa kopiram v
> obratni smeri, torej iz linux na win pa je prenos le 5k/sec. Zakaj?
>
> Obe kartici sta NE2000 kompatibilni, taksni so tudi driverji.

Razen tega, da pocasi dela, nisi rekel kaj dosti. Morebiti prihaja do
napak pri sprejemu ali oddaji paketov, na kateri od strani.

Kot root na Linuxu napisi:

# ifconfig

in za eth0 interface preveri koliko napak je bilo pri oddaji in
sprejemu. Ce ravno nimas nekih starih gajb, bi prenos moral biti nekje
790 kilo do 1 mega. Ze tole 500 kilo je malo malo. Ce je tako, se zatika
bodisi pri:

a) sprejemu paketov na win postaji
b) oddaji paketov na linux postaji

Kaj lahko storis:

1. Malo pregledas, ce so driverji pravi na obeh straneh
2. Preveri ce je kabel (krizani UTP?) v redu, oziroma preveri kablazo.
3. Malo preveri (sicer NE2000 niso 100 mega, niti ful duplex), ce nima
katera od kartic moznost ful duplexa ali kaj takega. Obe kartici morata
biti bodisi na ful ali half duplex.
4. Das tretjo postajo v mrezo in probas v vse smeri. To bi ti potem ze
dosti povedalo.
5. Kot receno, pogledas koliko napak je pri sprejemu in oddaji
6. Nekatere kartice imajo autodetect ali so priklopljene na BNC ali UTP.
Ta autodetect dela slabo (UTP), ce je povezovalni krizani kabel zelo
kratek. Z nastavitvenim DOS programom nastavi na pravi vmesnik.
7. Vcasih ti v logih pise kaj koristnega, recimo lost interrupt. Potem
imas dve napravi na istem interruptu. Preveri skratka te nastavitve
okrog I/O portov in IRQjev

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676