[ LUGOS ] Hrvaski protesti

Matej Zerovnik matej.zerovnik na guest.arnes.si
Ned Mar 28 13:40:44 CEST 1999

ja sam kable ulect po celi sloveniji je kr delc...
pa koliko bi bla cena omrezja?

ps:en moj friend je zdej naredu en modul kao mrezna k jo priklops na oboje
smerno CB postajo in nese okrog 7km...... mankata mi se cb postaji k ju
dobim kmalu in bom potem probov povezavo sencur->sencur in sencur->kranj....
prenos na obojesmerni je okrob 1mb/s

LeVaK
-----Original Message-----
From: Gasper Fele - Zorz <polz na WriteMe.com>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 28. marec 1999 13:13
Subject: Re: [ LUGOS ] Hrvaski protesti

Kaj, ko bi Lugosovci postavili svoje omrezje ?
Ideja je tale:
Vsak placa svoj del omrezja - LUGOS poskrbi za posojila.
Vsakdo vlece mrezo do najblizjega soseda, ki ima racunalnik.
Ce je to dalec, bi lahko LUGOS organiziral udarniske akcije za
polaganje kablov.
Ob priklopu bi moral uporabnik omrezja podpisati pristopno izjavo, ki
bi sa nekako takole:

1. Skrbel bom za svoj del mreze, dokler bo od tega odvisen se kdo drug.
2. Tudi v primeru selitve bom mrezo pustil tam, kjer je, ce bi njena
   odstranitev ovirala se koga drugega.
3. informacij, ki se pretakajo prek mojega dela mreze, ne bom
   logiral/ spreminjal.
4. ne bom namerno ogrozal stabilnosti delovanja mreze in/ali
   racunalnikov na njej.

Kaksno je mnenje ostalih ?

Dodatne informacije o seznamu Starilist