[ LUGOS ] Dva diska dva operacijska?

Matevz Harlander matevz.harlander1 na guest.arnes.si
Pet Mar 26 16:29:07 CET 1999

-----Original Message-----
From: Andraz Hvalica <Andraz.Hvalica na amis.net>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 26. marec 1999 16:00
Subject: Re: [ LUGOS ] Dva diska dva operacijska?

>Zivjo!
>
>Ce se ne motim, sem ti enkrat ze razlagal na ircu, da to prav lepo
>deluje... Lilo to lepo zmore. :) Namesti linux na drugi disk, na particijo,
>kjer bos mel linux, pa montiraj lilota. To je to, bi rekel...
>
>Zdaj moras samo s kakim drugim boot loaderjem nagnatililo, pa je. >:)
>
>Se mi pa zdi, da je vse to precej podrobno opisano v navodilih od
lilota...?!

stevilo diskov ni pomembno, edino kar je pomembno je to, da imas vsaj dve
particiji, ker linux pac ne zeli bit na fat sistemu (wise choice).

kar se tice booterjev imas na voljo lilota, ce pa si ze prevec
powindovsovjen pa obstaja tudi loadlin za dos (skopiras zImage od tvojega
kernela na dos particijo in jo potem poganjas z loadlin. I prefer lilo,
tho).

Dodatne informacije o seznamu Starilist