[ LUGOS ] Slackware 3.6

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Sre Mar 3 09:06:05 CET 1999

On Wed, 3 Mar 1999, Goran wrote:

> Postavil sem si distribucijo SlackWare 3.6, moram reči, da odlično de5739.luje,
> vendar me sedaj zanima, ali ima kdo kje kakšen "original" CD(je) s to
> distribucijo. Rad bi si malo zadevo ogleda, če bi se dalo s kom se tako
> dogovorit. Zanima me predvsem, ali je kaj uporabnega poleg distribucije
> (katero sem snel z INeta...).
Ja, legendarni slackware... Original je ista stvar kot na netu.
Na prvem cdju je se nekaj goodiesov, source in te reci.
Ce hoces original cd (nima smisla), ga lahko narocis na www.cdrom.com.
Jaz ti enakega specem ze za 1000 sit + shipping and handling :)
S tem da na mojem dobis zraven se KDE 1.1, 2.2.2 kernel, skratka vse zivo.
Ne dobis pa komplentnega sunsite arhiva, kar je zelo uporabno, se pa
zelo hitro postara in je out of date.

> P.S.: Nekaj sem slišal, da je original distribucija na večih CD-jih?
Ja, original distribucije je nekje 200-250 mega, ostalo je zraven zato,
ker je uporabno :) Na primer sunsite mirror  z malenkostmi ki pridejo
vedno prav.

						Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist