[ LUGOS ] ppp in ISDN modem

Matej Zerovnik matej.zerovnik na guest.arnes.si
Pon Mar 15 21:32:17 CET 1999

-----Original Message-----
From: Andrej Mršek <andrej.mrsek na uni-mb.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 15. marec 1999 17:55
Subject: [ LUGOS ] ppp in ISDN modem

Zdravo !

Imam dve vprašanji:
1. kateri ISDN modem naj kupim, da deloval kot je potrebno - pod Linuxom
seveda (nagibam se k zunanjim modelom) ?

jah ce bos kupoval kup kej tazga k poznas ksnega k ze ima tak modem in da mu
dober dela..... jz mam USR Sporster ISDN Ta in je zanic..... tko de bom
sejdaj kupu asus.....

btw:zakaj zunanju ce je pa notranju dost cenejsi?;;]

2. prebral sem kar nekaj navodil in howto-jev v zvezi s ppp-jem. Prišel
pa sem do tega, da mi modem dela (se poveže), ko probam poklicati kakšno
številko s programom minicom. Zadaj pa še vprašanje: katere skripte in
kofiguracijske datoteke si moram nastaviti in ali obstaja kak program
pod X-i, ki mu podaš podatke v neki bolj enostavni obliki in ti napravi
te skripte ? Zaželjeno je, da bi se modem povezoval takrat ko bi prišla
zahteva. Ali pppd 2.3.x to podpira ?

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist