[ LUGOS ] BitchX-75p3-1 se kr nekam konekta??

Bostjan Tursic bostjan.tursic na kiss.uni-lj.si
Pon Mar 22 16:29:43 CET 1999

re!

Instaliru sm si BitchX-75p3-1.i386.rpm. Zdej mam pa en problem, ko ga pozenem,
(da se konekta na lokalni irc server), se mi zacne kr nekam konektat:

IP masquerading entries
prot expire   source               destination          ports
udp  04:58.45 potato.catech.si     207.195.94.2         1045 (61538) -> 666

Kaj naj bi to pomenil??  (config filet je tisti orig., tam ni videt nic
pametnga)
(server sm nastimu ko export v bashu, tko da se konekta samo na en lokalen
server, socks al pa cesa podobnega pa tud ni vkljucenga)

(To mi povzroc potem da diald dvigne in drzi linijo up)

lp
BoSTjan

--
Bostjan.Tursic na kiss.uni-lj.si