[ LUGOS ] ppp

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Ned Mar 28 12:34:49 CEST 1999

Jure Koren wrote:

> Imej default route na dialup serverju na eth0 (verjetno skozi kak
> gateway)... Na tej masini mora biti vkompajlan IP gatewaying/forwarding,
> v novih kernelih mislim da je to vse vkljuceno pod Network Firewalls.

Ja, ip gate/forw je ze skompajlan, ker mam dve eth karte notri, pa ip aliasing je
tudi, ker imam masq.
Zadeva je pac na cable modemu, jest pa nisem vec veliko doma, pa rabim dialup.

> Ponavadi pomaga tole:
> setserial /dev/ttyS3 spd_vhi

Aha ...

> v rc skripti kjer inicializiras serijske porte, pri ttyS3 dodaj ta flag,
> da bo vedno "in effect".
>
>                                 Jure

Kako pa je pri ppp ju z tisto softversko kompresijo ? Windowsi jo podpirajo. A je to
sploh dobro imeti  ?

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist