[ LUGOS ] Creative SB Live (Value)

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Mar 3 07:44:25 CET 1999

> Hey, ali stvar deluje pod linuxom?
>
> Slisati hocem itak samo stereo audio (mp3 & stuff) ter MIDI.
> Oz. pricakovati surround bi bilo verjetno prevec sanjasko. [:

Ne trenutno ni podpore za SB Live!
Opensound imajo na svoji strani obvestilo, da driver razvijajo, in
da ne vedo, kdaj bo narejen, ALSA ga ne bo podpiral, ker bi morali
podpisati non-disclosure, Creative (ki Live! izdeluje) je pa pred
kaksnim mesecem najel tipa, ki je bil zelo aktiven na kernel mailing
listi. Njegova naloga bo menda razvoj Linux driverjev za Creativove
produkte.

Torej lahko pricakujemo, da bo scasoma Live! polno podprt.

Komaj cakam...

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist