[ LUGOS ] Vprasanja!

Iztok Polanic iztok na hakl-hakl.si
Pon Mar 15 20:36:27 CET 1999

Hy !!!

Nabralo se spet nekaj vprasanj, zato kar na dan z besedo.

1. Na Linuxu imam instaliran DHCP in deluje perfektno. Windows
machine lahko pingajo drug druge, tako da jim povem ali IP and pa
hostname. Tega pa Linux ne ve narediti. Lahko sicer pogledam v
/var/stat/dhcp/dhcp.leases katere IP je dodeli, vendar IP se dinamicno
psreminjajo in meni se tudi ne da vsake tolko casa pogledati v ta file.
Rad bi, da bi DHCP naredil neko datoteko kot je /etc/hosts, kamor bi
vpisal IP, hostname. Se to da narediti?

2. Pravtako imam SAMBO na istem racunalniku. Problem je le-ta da ne morem
dostopati do NT 4.0. Ko poizkusam "smbmount //192.168.1.4/C /mnt/test"
dobim ta error:

Password:
smb_get_length: Invalid NBT packet
smb_dont_catch_keepalive: server->data_ready == NULL
smb_dont_catch_keepalive: server->data_ready == NULL
mount error: Invalid argument
Please look at smbmount's manual page for possible reasons

Isto sporocilo se pojavi tudi v /var/log/message. Kaj to pomeni? Kaj moram
storiti, da bom lahko mountal NT?

Cudno je to, da lahko dostopam do NT preko smbclienta, vendar vedno ko
pozenem smbclient z "smbclient \\\\192.168.1.4\\C" dobim tole:

Unknown parameter encountered: ": writable"
Ignoring unknown parameter ": writable"
Added interface ip=192.168.1.7 bcast=192.168.1.255 nmask=255.255.255.0
session request to 192.168.1.4 failed
Password:

potem pa vse lepo deluje. Najbolj me skrbijo 1, 2 ter 4 vrstica, ker
sploh ne vem kaj pomenijo. Kje bi lahko popravil ta writable? Sem gledal
skozi /etc/smb.conf, vendar nisem nasel!

3. Pravtako, hocem printati na printer (Epson Stylus Color) ki je na NT.
Ker se nikoli nisem nastavljal printerja pod Linuxom imam tezave.
/etc/printacap imam nastiman takole:

# begin

lp:\
        :cm=Epson Stylus Color on NT:\
        :lp=/dev/null:\
        :sd=/var/spool/lpd/lp:\
        :af=/var/spool/lpd/lp/acct:\
        :mx#0:\
        :if=/usr/bin/smbprint:

# end

.config

# begin

server=192.168.1.4
service=EPSON
password=""

# end

Mi lahko kdo poslje nastavitve za svoj printer, po moznosti tudi enega ki
je na NT?

To je vse. Bi vam bi zelo hvalezem, ce bi lahko na vsaj eno vprasanje
odgovorili!

Hvala!

  								Pozdrav.

                                  //////
                                 ( o o )
               |           From: Iztok Polanic           |
               |         E-mail: iztokp na amis.net         |
               |        WWW: http://come.to/kotzi        |

Dodatne informacije o seznamu Starilist