[ LUGOS ] libjpeg

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Ned Mar 14 15:18:32 CET 1999

Zivjo

Miha Tomsic wrote:

>         Hojla!

> Takole je... ce imas libjpeg.6a potem rabis patch (lahko ti ga posljem).
> Ce imas libjpeg.6b pa configure pozenes z
> configure --enable-shared

Imam verzijo 6b, tako da sem uposteval tvoj nasvet in res imam sedaj knjiznico libjpeg.so,
ampak ko pozenem configure (enlightenment) mi se vedno javi, da hoce imeti sistem z
libjpeg knjiznico. Ocitno je ne najde... bom se malo pogledal in prebral navodila.

zaenkrat hvala

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist