[ LUGOS ] unknown

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Mar 22 11:04:48 CET 1999

Zdravo!

Uporabljam tcpd za omejevanje dostopa do neke masine. Napisane
imam tudi kratke skripte (podobne tistim v navodilih), da mi
take aktivnosti malo belezijo.

Vcasih namesto IP naslova oziroma imena masine zabelezijo "unknown".
Do zdaj sem mislil, da je to zaradi kaksnih cudnih "napadov", danes
pa sem nekemu cloveku skusal dovoliti dostop, pa mi ni uspelo, ker
je padel v kategorijo "unknown"... Kaj hudica je zdaj to? Kolikor
mi je znano, je mozakar uporabljal navaden telnet iz Winblowsov...

Ima kdo podobne izkusnje?
No, celotna instalacija je se kar stara, jedro pa je 2.0.36... Vseeno
mislim, da problem ni v tem.
LP!

   Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si