[ LUGOS ] samba samba samba

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Sob Mar 6 11:45:42 CET 1999

evo specialci za sambo
vprasanje za vas .

imam sambo instalirano na masini ki ima eth0 in eth1 in v smb.conf
imam definirana dva porta oz dve mrezne kartice. sedaj pa me zanima
zakaj se mi dogaja naslednje- ko v winsih nekdo klikne na """>omrezno
sosescino<"""
dobi vn vse masine vse "real" wins masine samo linuxa - sambe se pa ne
vidi. Vidi se sambo samo na ETH0 ????? na eth1 je ni pod >>>omrezno
sosescino<<< seveda pa
ce vpisem v winsih pod run \\pa ip od sambe pa zadeva dela .
se pravi problem je samo v tem da je ne vidim . ce pa vpisem pot potem
pa pridem na masino.
je to problem nmbd ja ?
kako resiti to ?

Tomaz Izanc                      email mailto:tomaz na it-t.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist