[ LUGOS ] Osnovna plosca...

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sob Mar 27 18:17:10 CET 1999

Ob nakupu plate dobis mosticek, ki ga vdelas v drugi slot, ce nimas dveh
procesorjev ===> dela z enim ali dvema procesorjema.

Celeroni naceloma NE delajo v dual nacinu ===> predelati moras procesor,
ne plate. Iskusnja s Chaintech plato je taka, da Celeron brez predelave na
dual plati ni delal (tudi ko je bil samo en ...).

Za C370 ne vem, ker ga das na podnozje ===> predelati bi moral podnozje
in procesor (en pin procesorju odstranis/skrajsas ...).

Nekateri proizvajalci plat sedaj dobavljajo vmesno ploscico, na katero das
C370 in vse skupaj vtaknes v slot 1/2. Tak primer je Abit, kako se
imenuje plata ne vem. Ni pa to dual plata ...

Ostalo ... ne vem. Pa veliko srece.

On Sat, 27 Mar 1999, jurij rakun wrote:

> Neki se.. ali lahko imas na plati za dva proc. nekaj casa kar enega?
> Dela potem tudi celeron gor?
> Katero plato bi mi priporocali? Od koliko MHz naprej je celeron na 370
> luknji?
> Se dajo ze kupit pri nas konverjetji iz 370 na slot 1?
> Hvala za info!
>
> Jurij

[snip]

b.
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si