Alternative sendmailu (Bilo: RE: [ LUGOS ] Sendmail!)

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Tor Mar 2 16:23:34 CET 1999

Ce si odprt za predloge za zamenjavo, bos videl, da je tudi drugje trava
zelena :-) Skratka, obstaja se kaj drugega kot sendmail in osebno
imam zelo dobre izkusnje z zmailerjem (http://www.zmailer.org). Stvar zelo
lepo laufa, drzi se standardov, hitra je in aktivno se jo razvija. Zacuda
ti tu ni treba vedno hiteti z najnovejsimi verzijami - ce ti stara dobro
dela, upgrade ni potreben - ce ne rabis cesa od novosti. Da to ni neki
bavbav, ti da vedeti, da stvar laufa funet, borderware in menda celo
hotmail, ceprav to skrivajo. Stvar je uspesno premetavala precej poste tudi
pri enem od velikih ISP v Sloveniji.

Tomaz

p.s.
Ker nisem odgovoril na konkretno vprasanje, sem zamenjal Subject :-)
----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist