[ LUGOS ] eprintf

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Pet Mar 26 08:44:16 CET 1999

Mogoce je tole malo cudna prosnja, toda potreboval bi .o datoteko, ki
vsebuje funkcijo eprintf (naj bi bila del libc knjiznice). Se da komu z

nm libc.a | grep -10 eprintf

pogledati, v katero .o datoteko sodi. Potem ga se lepo prosim, da z

ar x libc.a datoteka.o

izlusci to datoteko iz arhiva in mi jo poslje po e-mailu (ne na listo).
Saj bi to storil sam, vendar funkcije ne najdem. :-( Mogoce bo kdo od
vas imel vec srece. Aja, verzija C knjiznice ni pomembna (lahko je 5, 6,
6.1, ...), prav tako pa ni pomembno, da je funkcija *definirana* (lahko
je *definirana* tako, da klice drugo funkcijo).

Zakaj to potrebujem: MacroCALC spreadsheet je v binary-only formatu. Da
pa ne bi bilo tezav z razlicnimi verzijami knjiznic, je avtor v
distribucijo vkljucil ze prevedene objecte, ki pa se niso zlinkani. No,
kot kaze, je vse skupaj prevedel z header datotekami za libc 5. Ce
objecte zlinkam z libc 6, mi ven mece segmentation fault, ce jih pa
zlinkam z verzijo 5, mi ne najde eprintf funkcije. :-( *sigh* Po tej
logiki sodec, bi torej eprintf morala biti v libc 6, vendar je tezava v
tem, da sem jo prevajal sam z vsemi mogocimi optimizacijami, zato je pa
ne najdem. Kdo ve, kje je skrita. :-(

--
Kome.

Dodatne informacije o seznamu Starilist