[ LUGOS ] Re: [ LUGOS-HELP ] Fest Reklama. (fwd)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Mar 29 10:41:39 CEST 1999

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 29 Mar 1999 10:11:59 +0200
From: Ales Kosir <ales.kosir na hermes.si>
To: lugos-help na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS-HELP ] Fest Reklama.

> Ja. Hermes sponzorira prevoz...

Še vedno zbiram prijave za brezplačni avtobusni prevoz iz Lj v Mb na
install-fest.

Odhod 10.4.1999 ob 9:00 s parkirišča ob stavbi Hermes SoftLab na
Litijski 51. Odhod iz Mb po zaključku Infosa (ura bo sporočena kasneje).

Prijave z vašimi imeni na moj e-naslov. Označite, če boste s sabo
prinesli računalnik. Če ste se že prijavili pri Davidu Klasincu, ste že
uvrščeni na ta seznam.

Prijavljeni, ki prinesejo s sabo osebni računalnik, imajo prednost. Če
ne bo dovolj prijavljenih, bo prevoz odpovedan.

Prosim, prijavite se zdaj, da zagotovimo dovolj prostora na avtobusih.
('Neprijavljeni ne bodo šli z nami.')

Lep pozdrav,
Aleš
--