[ LUGOS ] X-Okna se nocejo vec zagnati (:-((

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Ned Mar 21 23:12:27 CET 1999

Zivjo!

Nove tezave...

Namestil sem si X Server za Voodoo Rush in se potrebne knjiznice zanj
(menda za libc5, ce prav razumem, dobil sem (tudi) polno novih knjiznic, ki
so imele koncnico "a", namesto "so".) Od ponovnega zagona linuxa se mi
nocejo vec zagnati X-Okna (zaradi datoteke libICE.so.6).

Ta datoteka je del tistih knjiznic za Voodoo Rush => lepo sem ta paket
odstranil, zraven pa se vse tiste reci, ki sem jih danes namestil (v
povezavi s Quake 2 za linux).

Ampak X-Okna se niti po deinstalaciji tistih novosti nocejo zagnati. :(

Se vedno javlja libICE.so.6: no such file or directory ?! Saj je prav da je
ni, ker je del knjiznic za Rusha?!

Ampak cemu pravzaprav vse te sitnosti; te reci, ki sem jih namescal sluzijo
izkljucno 3D grafiki in z 2D nimajo nobene povezave - za 2D naj bi bil se
naprej zadolzen XFree86 SVGA X Server (cip AT3D nima lastnega X-Serverja) (:-((

A ima kdo kaksno idejo, kaj moram storiti??

Spletni pozdrav,

		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist