[ LUGOS ] Acrobat Reader 4 pre-release

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Tor Mar 30 09:49:25 CEST 1999

Ave,

Andrej Komelj wrote:
> [...detajli o 54168k vs. 5764k za 4.0 pre...]
> skoraj 10x vec spomina zato, da reader sedaj podpira tudi PostScript
> Level 1,2,3 jezik ter nekaj drugih sprememb in spremembic. Fuj, se se
> komu dozdeva, da je na delu "Micro$$$oft bolezen"?

Ja! Ja! Tudi za dol potegnit ga je nekam prevec, za moj okus. Res je
sicer, da Adobe na splosno nima prevec neznih zahtev, ceprav mi
PageMaker z nalozeno 130 strani dolgo publikacijo polno slik ni
nikoli zrl toliko.

Hmmm... Se vprasanje hardvera: ce Reader pozre 54M, a bo potem
Exchange zrl 250M? Rabim potem 1G za to kar zdaj naredim s 64M?

Ko smo ze pri Exchangeu, je mogoce komu prisla na uho kaksna
neuradna informacija o (morebitnem) portu za Linux? Adobe uradno
namrec molci.

> Mimogrede: ve kdo, kje bi lahko dobil Netscape 2 ali 3 za Linux? Na
> netscape.com ju ni vec. :-(

Poskusi poiskati na
http://ftpsearch.ntnu.no/ftpsearch .

--J