[ LUGOS ] Apachevi virtualhosti za firewallom.

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Mar 15 07:52:44 CET 1999

Howdy!

On Sun, 14 Mar 1999, Janez Pirc wrote:

> Zanima me, kako se obnesejo <VirtualHost>-i (ce so narejeni na hostnamee ne
> na posamezne IPje) od Apachea ce server stoji za firewallam. Firewall je na
> linuxu; ven gre preko IP masqueradinga (ipfwadm) in noter preko port
> forwardinga (ipportfw; forwardira requeste na port 80, na serverjev port
> 80...zadeva dela tako, da server za firewallom vidi IP od clienta ne pa od
> firewalla). Ima kdo kake izkusnje s tem oz. kaj ve o tem?

Virtualni hosti, delani na hostname, se obnesejo le pri novejsih
browserjih, ki v request vkljucijo eno direktivo (nekaj na temo
'Vhost=<ime>' ali nekaj takega). Ampak to potem nima vec nobvene veze s
tem, kako gre povezava (preko proxy-jev, preko FWjev, ...). To, da apache
vidi IP od clienta in ne od FWja ti pomaga le pri statistikah in pri
omejevanju dostopa do delov strani glede na IP clienta.

Peace!
  Mkx